wierd!

Jag satt precis och rotade igenom min väska och letade efter min kort-ettui, men fann den inte, 5 minuter senare ringer min telefon, dolt nummer såklart.
Någon presenterade sig från polisen och självklart steg min puls direkt, varför är det alltid så då? jag har ju inte gjort nått olagligt som de har med o göra? I alla fall, de frågade om jag saknade någonting, och jag sa bara, ehhhh kanske. Jag visste ju inte o det låg hemma eller i bilen eller nån stans men inte i väskan. I vilket fall så sa hon att de hade hittat ett kort-ettui som tillhörde mig och jag satt bara chockad.
Tydligen så hade jag tappat det igår när jag gick till skolan, hur sjukt? ruggigt faktiskt!
Se hade bara öppet till klockan 3 så jag kör faktiskt in direkt nu, det här var lite chockande, jag vill ha tillbaka mitt Visa-kort, jobbets kredit-kort & mitt körkort. Shit altså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0