Välkommen till familjen!

Min bror ringde precis och var helt exalterad, inte varje dag han ringde för att snick-snacka så jag frågade så klart om det var någonting speciellt han skulle berätta. Jovisst... På söndag ska han och Louise åka o hämta en hund, en HUND! Här går jag och längtar efter den dagen jag ska köpa en hund så går han och gör det. Han lovade i alla fall att jag skulle få vara första hundvakt.
Jag blev så sugen på hund så jag ringde Viktor och berättade att jag skulle ha Nala i morgon, jobbar bara halvdag så tyckte jag kunde få lite hund-kärlek resten av dagen, självklart fick jag det och så skulle jag nog få ha henne en hel del i helgen med, får hoppas att hon kan bota min hundlängtan :D



  
Fina Maximus (Max) så fin är han, tydligen ska han vara vildare än han ser ut!


Kommentarer
Postat av: Anna

Säg som det e...

Denna underbara vovve e den "saken" du har till mej! Snälla säg att de e så? :D

2010-03-18 @ 11:26:04
URL: http://whataboutanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0