Skatteåterbäring

Maria ringde när jag var o handlade, pratade om allt möjligt o så sa hon att hon hade tjuvkikat på nätet hur mycket hon skulle få tillbax från skatten. Snacka om att jag fick brottom hem, har gått o väntat länge på detta ju. Det känns som om man bara får lite pengar lite lagom till midsommar vaje år (jag har haft tur och aldrig behövt betala).
Även i år hade jag tur, förra året fick jag dock bara 500:- och åren innan fick jag 3000:- och 4500:-. Kan kan ju säga att jag hade tur detta året då jag ska få ut 8617:- katchiiing skulle ja vilja säg.
Va ska vi nu göra? måste säg att det är en riktigt bra början till thailand, vilken funderare jag ska ta nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0