Piggast eller tröttast?

Nu är jag klar med min städning, avslutade precis med badrummen så det luktar skinande rent.
Inte speciellt trött, nattugglan är framme igen. Blir galen på mig själv, förstår inte varför jag ska vara så här pigg på kvällarna och så trött på morgonen. Hela dagen innan klockan 9 på kvällen bara längtar jag till sängen, nästan från det att jag stiger upp ur sängen på morgonen tills klockan 9 på kvällen. Det spelar inte någon roll om jag har sovit sex, sju, åtta, nio eller till och med tio timmar. Inget funkar.
Men har denna vecka bestämt mig för att inte äta någonting som är sött, ska se om det kanske kan få mig att bli lite piggare på dagarna, än så länge kanske det har hjälpt men ja vet i fanken. Ska i vilket fall fortsätta så länge jag kan, skulle någon av er se att jag stoppa något sött i min så slå mig, jag gör allt för att få energi, allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0