Min fina dag!

Nu slutar jag jobba, känns strålande att gå hem klcoan 12!
Ska köra o handla lite, känns tomt hemma så ska ta en storhandling så här dagen innan lön, känns som det spelar kvitta om man gör av med de sista pengarna idag.
Sen ska det fixas hemma, ska gå en runda, ikväll blir det kort-spel igen, kan hända att vi ska käka ite med, onödigt att alla ska stressa med mat  o grejer, då kan vi ju lika väl äta ihop, det är i alla fall va jag vill.
Ska se om jag hinner upp på briggen till 1, Anna sa att det är kaffe på G o de hade vatt nice.
Men jag är så nyfiken på om min deklaration ligger i brevlådan, vill bara köra hem o kolla. Tänk om det står att jag får tillbaka en massa pengar? Det hade vatt så underbart, får jag betala tillbaka så vet ja inte vad jag gör,jag tror jag vägrar, kan man göra så?

Nej, hem var det, inte stanna på jobbet längre än vad som behövs :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0