kan denna dag dö tack?

Denna dagen känns som man kan stryka ur mitt liv. Jag har hatat dagen ända sen jag vaknade, och jag gör det fortfarande.
Känner inte igen mig själv, jag ska ju vara en glad person som bara skrattar, ler och tar dagarna med en klackspark, tydligen inte idag. Känns som det är väldigt långt till ett leende för tillfället.
Frågan är ju varför jag är sån här, deppig och nere - helt galet.
Maria ringde innan, hon kunde inte byta bort sitt pass på Lördag så hon måste jobba, frågan är om jag ska upp till Kalmar än då? ska fundera lite i alla fall, känns som om jag spyr om jag är kvar i Karlshamn, behöver nog komma iväg lite i vilket fall, men vill ju upp o träffa alla flickorna samtidigt.
Nej, nu ska jag gräva ner mig i sängen och ta död på den här dagen, är jag på samma humör i morgon ska jag nog fanken ta och sjukanmäla mig, kan man göra det bara för att man är på kasst humör? Det smittar ju faktiskt så det borde vara en godkänd ursäkt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0