Jag drar mot kalmar till helgen!

Jag skiter i att Maria ska jobba på Lördag, jag bara måste få en dos av mina fina Kalmar-tjejer.
Så jag bestämde mig för att köra upp än då, hade ändå bestämt mig för en tur till IKEA så varför inte i Kalmar? Lisa köpte min idé, o Annie med!
På Lördag morgon kör jag upp, plockar upp Lisa & Annie sen beger vi oss till IKEA och fynar, åhh vad jag ska handla, vill ha nytt nytt nytt. Ska även kolla in tjejernas nya lyor, det låter på de båda som de har fått fantastiska lägenheter detta måste såklart inspekteras, kanske att en varsin inflyttningspresent på ikea hade suttit fint?
Stannar en natt så att vi ska kunna ha lite kvalitets-tid en kväll. Jag röstar på god mat, vin & ost-bricka.
Jag längtar som attans, tänk att jag ska få träffa de underbara ändå!


Kommentarer
Postat av: Emma

jag är avis!!!

2010-03-03 @ 23:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0