Hemma igen

Haft en underbar helg i Kalmar, som vanligt när jag är där i och för sej!
I fredags hängde vi på studentpuben och drack billig alkohol, lördagen bjöd på ikea och shopping i den nya galerian. Köpte en hel del saker på ikea men inte allt. Inhandlade en ny vår-jacka och en party-dress på gina, det hade jag inte räknat med!
På kvällen var det mys i massor, vi lagade fin-middag och kollade melodifestivalen. I morse käkade vi frukost och drack kaffe ihop sen körde jag o Lisa hem. underbar helg såklart. Nu är jag hemma igen och det är väll nästan lika skönt o kolla hem som det är bort. Så om en stund ska jag ut på en söndagspromenad med Nala och Viktor i solen, måste ju ut o prova vår-jackan :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0