helgen

Dåligt bloggande från min sida, men denna helgen har varit fullspeckad av giddiga saker.
I fredags var Emma & Annie här, vi käkade  ostbricka, drack vin och spelade mario.
Ungefär hela gårdagen spenderades i svängsta hos Pillan, lagae mat, lekte och myste med barnen. Fick gå på kafferep på Mejas och Ias cafe och låtsasdricka ur deras dockservice. kvällen och natten satt jag och Pillan och spelade, hon behövde hjälp så självklart.
När jag precis hade gått upp i morse ringde min bror och frågade om han fick lämna Max hos mig en stund när de var ute o gick, absolut sa jag, klart att han ska vara här den lille. Viktor, Hoff, Ringsö och Nala kom när Max var här, vi låt på golvet och lekte o härjade med. Grabbarna hade ett gäng filmer med sej så jag blev fast i soffan, inte alls planerat men det var gött. Nu är maten i ugnen, det blir min frukost, illa jag vet... men jag är inte ens hungrig!
Ikväll kommer Pillan efter jobbet, tror Annie kommer med. Blir mys ikväll med. Bästa helgen på länge, TACK alla!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0