Hatar!

Jag har kommit på att det finns en sak jag är allergisk mot, eller rent ut sagt avskyr! Jag fixar inte o lyssna på när folk tuggar, särskillt inte om de står och gör det exakt vid mitt öra.
Sen är jag nog lite som Anders Bagge med, det där med folk som biter i äpplen låter fruktansvärt. Det är precis som det kliar i hela kroppen på mig, att jag bara vill ta äpplet o slänga det eller nått. Men nej, det är inte okej att göra så.
Kom ihåg när jag bodde hemma. Alltid när pappa kom hem från jobbet vid halv 11 på kvällen käkade ham knäckebröd, det är med fruktansvärt att lyssna på. Om jag satt vid TV:n kom han alltid och skulle sitta jämte, men när han kom med sina knäckebröd så gick jag, hur otrevligt verkade inte det då? han frågade i alla fall tillslut varför jag alltid gick när han kom så jag sa som det var, jag hatar o lyssna på när du käkar knävkebröd, så fine!
En annan sak som låter fruktansvärt är när någon typ käkar på en kola. När man typ hör saliven i munnen och det knakar sådär i käkarna, usch o fy det är verkligen fruktansvärt.

Nog om att jag hatar höra folk som käkar kanske? Nu ska jag bort till Emma, vi ska äta, fika sen ska jag tvinga mig igenom ett DH-program, som ni vet är det inte min favourit, men jag gör det bara för att Emma & jenna ska se det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0