Fina fina...

Har idag befunnit mig i en bil, åkt runt hela blekinge och satt upp affischer angående Darin-konserten. Mycket trevlig arbete måste jag säga med sjukt god mat på en Thai-restaurang i Ronneby - goedag på jobbet helt enkelt!
Efter jobbet stack Jag, Annie, Nala & Isa upp till nytorpet och gick, underbart men det var märkligt att gå på snön samtidigt som man bara hade en kofta och solbrillor på. Fick god mat i form av varmrökt lax och potatis hemma hos Annie, mums mums kan man ju verkligen säga. Jag o Annie har tillbringar kvällen framför Mario, strax är allt klart på hela spelet, undrar vad som händer då???

Kan inte bli nöjdare med denna dagen, vet även att jag kommer ha en världsdag i morron med - ibland känns livet lite lättare - nu känns det som en dans på rosor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0