duktiga Lollo!

Shit va mycket det känns som jag har fått gjort på jobbet idag. Har nog betat av min "måstelista" från topp till tå på bara en dag. Har bara druckit en kopp kaffe med, i vanliga fall brukar jag nog dricka 3 på en förmidag, men idag har allt rullat på och jag har jobbat flitigt exakt hela dagen!
Nu har jag precis käkat lunch, har inte hunit det innan, eller hunnit o hunnit, Det är svårt att slätta någon när man är mitt i det, blir svårt att hitta tråden när man sen kommer tillbax.
Märker att jag är på göttigare humör än igår, jag hoppas verkligen att det håller resten av dagen/kvällen. Hade mått bra av o träffa någon vän ikväll, någon som är ledig och kan tänka sej o umgås lite kanske?



Kommentarer
Postat av: Emma

du får gärna komma hit gumman! =) men förvarning... vi bara MÅSTE se DH ikväll!

2010-03-02 @ 17:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0