De här med helg...

Ahh, alla är så glada o så vidare för att det är fredag och heljgen nalkas. Jag är inte alls lika lycklig över detta. Jag har en jobbehelg altså ska det jobbas fredag och lördag kväll. Ska strax sticka till jobbet, men ska inom lidl en runda först, har typ aldrig varit där, eller inte på flera år i alla fall.
Det ska finnas ett gäng nötter där, ja sånna nötter man äter, Ulle hade sånna igår och det var nog bland det godaste jag har ätit, så nu måste jag dit så jag har någonting att käka när alla andra kör fredagsmys med godis och fika på jobbet.
Annars så har jag inte någonting bestämmt alls för helgen, får väll styra upp en fika i morron eller nått. Ska visserligen ha Nala Lördag-Söndag så det blir nog fullt upp än då. Det sägs även att mamma ska bjuda på midag på Söndag och att jag ska få träffa min mini-kusin Joel.
När jag nu tänkte efter så har jag faktiskt en hel del att göra ju.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0