vintern 2011

Ahh, kom hem sent idag, inte förens vid 10. efter jobbet körde jag hem till pappa o lämnade bilen. Han fick en flaska whiskey och en chokladkartong som tack för lånet och för att bilen är mer brun än vit. han blev väldans nöjd och hade nog inte väntat sig att få något.
När jag var där hemma kläcker Mamma & Pappa ur sig att att Markus (storebror) har tjatat hela veckan som jag vatt iväg att vi ska åka iväg nästa år. Mamma & Pappa hade inte kunnat säga nej så nästa år kommer jag att åka på en skid-semester till. Markus & Louise ska självklart med, Mamma & Pappa tyckte jag skulle ta med mig någon också, så vem ska med nästa år?


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag kan ställa upp ;)

2010-01-25 @ 23:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0