uppdatering

Sjukt dålig bloggande denna vecka, men allvarligt det har inte funnits någon tid till det. Och så fort jag har plockat fram datorn så har alla andra i stugat kallat mig för Tony. Förra året hade vi en kille med oss på resan som ingen kände, han åkte nog skidor i ca 2 timmar sammanlagt under veckan, sen satt han inne i stugan med sin dator, så nej tack, honom vill jag verkligen inte bli förknippad med.
Men i alla fall så har dagen bjudit på skidåkning, en del off pist och det var nog det roligaste på hela dagen. Mattias körde in i en gran och över en annan, jag har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv, tur att man kan bjuda på sig själv. After ski hann vi också med en stund, men sen hade vi egen after ski hemma, det var inte liiika mycket folk i vår stuga om man säger så.
Groggen är i min näve, mmmm en fin orgasm rinner ner för strupen. Ikväll blir det all in med alkoholen. Vi försöker komma på ett straff som den som stiger upp sist i morron ska utföra, just för att vi måste ut o åka i backarna sista dagen. Jag tyckte att personen skulle få städa toaletten, men Pillan kom fram till att hon gärna hade städat toaletten bara hon hade fått ligga kvar i sängen. så ös in förslag nu så vi kommer upp i morron, i morgon kör vi off pist mellan granarna igen, det var dagens bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0