Underbara Söndagar!

Söndagar är helt underbara enligt mig, man är så fri och kan göra precis vad som helst. Kan de vara därför man inte är så sugen på fest längre? för att man vill vara pigg på söndagen så man kan göra massa saker?
Idag har jag hållt på med tvätten igen, nu är allting upptvättat, känns riktigt skönt att ha det klart.
Självklart har jag vatt på den obligatoriska söndagsfikan hos Viktor i matvik, stannade nästan 1,5 timme idag, det är ovanligt att det inte kliar i fingrarna på honom efter hammaren och kan sitta still så länge. Men vi levererade mycket skvaller till varann, så det var nog därför tiden rann iväg.
Har haft Annie på besök hela eftermidagen, vi har haft soffmys och druckit kaffe. Hon hade spelat Mario hos Ida i fredags och med blivit fast, så var vi har spenderat dagen mer med är väll inte sååå svårt att räkna ut. Nu ska jag bege mig ut i skit-vädret igen, hem till Mamma & Pappa för att få lite mat i magen och mer söndags-mys. Annie kommer sen för att hämta en TV som jag vill bli av med, och som en slump så hade inte hon någon, så Pappa blev glad när han fick reda på att TV:n ska väck, jag med och Annie också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0