tokig hund!

Jag o Nala var ute o gick i 2 timmar ni förmidags, hon är för skön den där hunden. Allt som rörde sig var världs-spännande, särskillt alla fåglar. Hon hoppade och studsade precis överallt, skulle leka med alla hundar som hon såg och hälsa på alla människor som vi mötte.
Nu har hon legat deckad på soffan i en timme, jag har väckt henne 3 gånger men hon har somnat om igen. Nu gör jag ett 4:e försök men hon snarkar så gott i soffan, hon är precis som sin husse den där =)
Nahe dags för att köra till jobbet, ska dumpa Nala hos Imma i Asarum, sen bär det av till Svängsta. Efter jobbet ska jag hämta Ia & Meja på dagis/fritids sen ska dom på dans. High life säger jag, tur man har andras barn & hundar man kan mysa lite med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0