Nyår 2009-2010

Gårdagen blev mycket lyckad, väldigt lugn för min del, alkoholen slog aldrig till. Men måste säg att det var fruktansvärt skönt att veta att man idag inte skulle må som på Juldagen, kan de  ha funnits lite baktanke där?
I alla fall så började kvällen här, Lisa Maria & Levell kom hit o vi började sminka o göra oss i ordnig. Viktor O Jesper orkade inte gå från Hectors o hit så hämtade dom, fick med oss Marc, Patrik & August på vägen.
När vi kom hit igen så dröjde de bara nån minut sen knackade Kidde, Steve & Tessan på dörren och efter ytterligare en kvart dönade Ida & Sofie in. Hela sällskapet förutom 4 pers fanns i min lägenhet helt plötsligt så vi började kvällen med frukt och skumpa, och aldrig har skumpa smakat så gott som det gjorde igår!

Vid 7 traskade vi bort till vår lokal, när vi kom stod redan förrätten på bordet. Vi fick sjukt god mat hela kvällen, Ida hade varit så snäll och gjort en laktosfri panakotta till mig, hon är snäll lillasyster Lange.

Under kvällen var det fullt ös, Patrik introducerade "Rock spindeln" för oss, sjukt rolig grej som vi garnaterat kommer fortsätta med på våra förfester, annars körde vi tigerjakten, krokodien och massa andra rörelse-sånger. Vi lyckades även åstakomma en mindre brand men den lyckades Maria N döda ganska så fort med en karaff vatten!
12-slaget firades med skumpa och fyrverkerier på flaggen-parkeringen, massa kramar och gott nytt år önskade vi varann.
Sen bar det av ner till Viktor & Jesper där festen skulle fortsätta, men när man väl hade tinat upp inne i poolrummet blev jag ganska trött och avslagen så efter lite korv med bröd vandrade jag, Mia & Lisa hem och kröp ner i soffan under ett varsitt täcke, Lisa tyckte vi skulle göra som en tjej-övernattning och kolla på Tv o somna till den :D




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0