MysLördag

Det blev en kanonlördag igen.
Kaffe hos Mathias, sen bar det av till citygross för att inhandla all mat som skulle lagas.
Alla mat är nu lagad, jag, Pillan & Mathias fixade allting hur snabbt som helst, så nu har vi med oss tacos, köttfärsås, korvstroganof, kycklinggryta och thaigryta. Allting detta fixades på lite mindre än 2 timmar,det tycker jag är riktigt bra jobbat faktiskt.
Jag trodde att de skulle stanna och umgås lite på kvällen med, men inte det inte. Tydligen saknade Pillan sina barn, och det är ju förståligt så helt plötslingt sitter jag helt ensam en lördags-kväll. inte okej tycker jag faktiskt inte. Men precis när jag höll på att dö av tristess ringde Viktor,så kilade ner till honom och slängde mej i soffan o kollade först paradise hotell och sen nån film, kan den ha hetat "i love you, man".

Och om jag köpte Wiiet? Ohhyes. Men spelet jag ville ha fanns ju självklart inte, han i disken sa att han sålt de sista tidare på dagen, om man ska tro på det vet jag ju inte, det brukar låta så när det inte finns. Men på måndag ska jag se till o fixa spelet så jag kan börja spela lite, det kliar i fingrarna på mig. Har till och med fixat in en som kopplar ihop det till mej i morron, mitt tålamod fixar inte att läsa en massa instruktioner, så det blir nog bäst så!


Bara för att...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0