Mamma

Kom på en sjuk sak som hände på utbildningen innan idag.
Vi satt och hade grupparbeten med personer som vi aldrig jobbat med eller träffat innan, altså både fritidspedagoger och eftis-personal.
Jag kände mig fruktansvärt utstirrad av en kvinna i 50-års åldern heeeela tiden. Till slut när vi är färdiga så rycker hon mig i armen och frågar om min Mamma heter Katrin.
Visst heter mamma Katrin sa jag. Hon är altså en i högen som tycker min mamma och jag är lika. Enligt henne är jag en kopia av min mamma när hon var ung.
Ska minsann se till att få fram en bild på morsan när hon var lika ung och fräch som mig och trycka upp en tröja där det står: JA MIN MAMMA HETER KATRIN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0