Förvirrade Lollo

Kom precis på att bilen står på en Torsdags-gata.
Skit med, inte alls sugen på att gå ut och skotta fram bilen och flytta den.
Men hade ju inte nått val, så ut i full mundering och flytta på bilen.
Inte roligt alls.
Precis när jag skulle köra och byta plats på bilen så ser jag att den står på en tisdags-väg.
Hur írriterad jag blev då? mmmm Mycket!
Men nu är bilen i alla fall ren från snö, eller den var det för 5 minuter sen.
I morgon kommer den nog vara full med snö igen.
Men förhoppningsvis så underlättade det lite att jag var ute och tog väck snön nu.
Får hoppas på det i alla fall, för det finns roligare saker än att skrapa rutor och ta väck snön på bilen klockan 7.30 en torsdags-morgon och man ska iväg på utbildning.

Insåg precis att eftersom det kommer så mycket snö ute som det gör för tillfället så kommer de bli tvungna att skotta här utanför, troligtvis inatt. Jag hoppas att jag inte vaknar och tror att ett jet-plan eller liknande är påväg genom min vägg inatt. Det saknas väll bara att plogbilen ska hålla en vaken hela natten för att denna stad endast har enkelriktade gator.
Hatar att sitta och lyssna en hel dag som det kommer bli i morgon, jag är lite för rastlös för det. Ärjag då trött som ett as med så blir det ju inte bättre.
Så nu gå jag och lägger mig, och hoppas på att inte vakna förens klockan ringer vid 06,20 i morgon bitti!

GONATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0