Dildo?

Fick ett samtal av Viktor innan, de har ju som sagt hållt på o grejjat i min lägenhet idag. Tydligen så hade han och Steve det väldans roligt, för de har hållt på o grejjat o ringt om att de hittat en massa dildosar överallt, en lila bakom spisen och en svart någon annanstans. Själklart var det inte så, men de hade väll förhoppningar om att det skulle vara så att de kunde sätta dit mej, men denna gången lyckades de inte. De tyckte däremot att jag kunde komma hem eller praktisera hos dom, men det förslaget dementerades direkt av mig.
Men egntligen så var det ju inte det han ville, håll i hatten nu men han ringde och frågade vart jag hade damsugaren, han hade tänkt städa? Varsågod säger jag, man kan ju hoppas han gör det till en vana. Men tydligen så behövde jag nog ta en del när jag kom hem med, jag som storstädade hela lägenheten igår så kommer de två fjantarna och stökar ner, inte ett dugg förvånad egentligen.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0