Dagen

Kasst sovande från min sida inatt, men med risk för att vara för tjatig och för gnällig i den här bloggen så lämnar vi det, jag får helt enkelt skylla mig själv som har vänt så förbannat på dygnet!
Jobbade som sagt första dagen just idag, kan säg att jag inte fick så mycket gjort som jag hade tänkt, men jag o Lotta har rett ut mycket, och självklart skvallrat om allt som hänt under jul/nyår - och skvaller är ju alltid skoj :D
Kom hem och innanför dörren hade Viktor varit och lämnat 2 fläktar, så nu ska min lägenhet bli varm och behaglig igen. Lyckades självklart få säkringen att gå när jag kopplade in dem, men hur ska jag veta att man inte kan lägga 5000 watt på ett vägguttag, ser jag någonstans ut som en elektriker, NEJ just det!

En powernap på soffan nu innan det är dags att fixa ihop någon mat, jag är dödstrött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0