Älskade söndag

Helt plötsligt har jag bara börjat älska söndagarna.
Känns som jag har en hel del grejer att göra idag, säkert därför det känns så bra.
Har nu precis ringt och satt fart på personalenmaxi i olofström, de ska kolla om de har mario-spelet. Tydligen slut i hela Karlshamn, och vill jag ha någonting nu så ska jag ha det nu, så nu håller vi tummarna på att han ringer o säger att det finns, så jag kan köra upp o hämta det.
i eftermidag är det söndags-fika i matvik som vanligt, det är måste varje vecka man inte är allt för bakis. Tror minsann att vi ska fika på nått gott idag, de va längesen.
Jag har även lovat pappa att komma hem och kolla de sista på bilen. tydligen var det lite speciella grejer som han tyckte jag skulle ha koll på när vi ska iväg, kan väll hålla med honom att det är en fördel att veta hur fanken bilen fungerar :D
Kvällen får vi se vad den har att erbjuda. Lisa och jag har länge snackat om att vi ska se Stig Larsson filmerna, hon har väll sett nån men jag har ju inte sett någon ännu. Sen går ju den där GSI filmen o den har ju inte jag heller sett. Så denna dagen är redan full-proppad. Känns härligt tycker jag. Kan gubben ringa nu eller?

Nu ringde han exakt när jag skrev ordet NU, o vad sa han tror ni? 1 spel kvar hade han, och det SKA jag ha, det är nu undanlagt. Kör altså upp till Maxi i Olofström strax, wihooo va glad jag blev nu :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0