påskafesten

Ikväll blir det Fest hemma hos Svennson/Olsson
Kommer nog bli galet roligt.
Tydligen galet blandat med folk som ska dit, det brukar bli roligt!
Dax att fixa i ordning sig, sen är det bara till att korka upp.
Min strategi är att ta det någorlunda lugnt och hålla en perfekt jämn fylla hela kvällen.
Frågan är hur bra det kommer bli, Vi ska fixa flädergroggar - kan sluta traumatiskt.

men i morgon har jag varken tid eller lust att vara bakis.
Tror jag ska ringa pappa o be honom ta med några huvudvärkstabletter i förebyggande syfte.
I morgon ska jag passa Max och då funkar det inte att vara bakis.
Ska även spela kort med Pillan o gänget, sa bakfyllan kan ta o slänga sig i väggen!

Ses i dimman, hell yeah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0