fina påsk!

hade sjukt roligt på Mingel igår, blev glatt överraskad över hur kul jag faktiskt hade där. Underbart att jag träffade Josie direkt när jag kom in ungefär, sen var det dans som gällde hela kvällen - till och med bra musik!
var ju aningens orolig över att jag skulle vara bakis idag, drack ju en hel del igår och självklart var det sprit som gällde. jajaja, jag vet att jag har sagt att jag aldrig mer ska dricka sprit, men nu gjorde jag det så fine!!
Dagen då ja, vaknade och mådde som en prinsessa. Fick ett gäng treo av ida igår så tog en innan jag somnade igår, funkade perfekt. Så dagen har bjudit på frulle med Emma, har vatt hundvakt åt Max, sen fick han följa med till Svängsta där det skulle spelas kort, helt underbart faktiskt!

Nu sängen, i morgon kör vi frulle igen med ett gäng damer, kan inte annat än o älska det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0