Vill inte städa NU!

Bänkskivan är på plats, härligt det när man kommer innanför dörren
jobbet är avklarat så nu har jag tagit helg, helt underbart om jag får säg det själv.
Det finns för tillfället bara ett problem, som inte är särskillt litet i och för sej.
Min lägenhet ser ut som om en mindre bomb har sprängts här inne.
Visst, jag sa till Viktor att skita i allt och dra vidare till nästa jobb när han var klar...
Men här ser ut som kriget, är jag sugen på att städa en fredagkväll när man precis har tagit helg? undrebart med sågspån som ligger som en hinna i hela lägenheten...
har jag nått val? nej, inte det minsta.
Så nu ska jag skruva upp musiken på max, sen så är det bara att ställa i ordning allting, dammsuga & torka golven. Jippie, verkligen jippie.
Tur att vi kör fredagsmys sen, Emma har tvättid så jag ska underhålla henne mellan maskinerna, idol o gotte? Yes, längtar tills jag kan traska bort till Eriksson. Så på med musiken, nu gör vi operation städning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0