Snälla...

Kan vi stryka den här dagen innan den ens har börjat?
Detta är inte min dag, jag är inte det minsta på humör.
Sovit totalt kasst inatt, varje gång jag har vaknat så har ungen under mig skrikit/gråtit.
Hur lätt är det att somna om då? nej just det...
Duschen är avklarad, har nu tatt på mej allt vad mjukiskläder heter och kaffet har strax runiit ner.
Tanken på att ta på sig "vanliga" kläder gör att jag kurar ihop mig ännu mer under min filt.
Kollade termometern, 3.5 grader ute... ja vill inte!
Hur sugen är jag på att jobba 08.00-20.30 idag? Nej just det.. inte det minsta.
Snälla snälla snälla, ta bort denna dagen!
Tisdagar är inte min grej, de är totalt meningslösa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0