prioriteringar

Nu finns det mycket jag skulle vilja, eller måste göra, men tiden tryter! Det är nu man ska ta till det där fina ordet prioteringar va?

*Mina vänner, känns inte som att jag har träffat tjej-ligan på hur länge som helst! Kanske ska bjuda in ALLA mina fina tjejer en kväll så jag får en stor dos vänskap?

*Städa, känns inte rent här hemma. Men när ska man göra det när man jobbar 8-20,30? prioriterar bort det till någon annan dag :)

*Viktor fyllde år igår.. gratta honom måste ju göras! Får helt enkelt ta de i morron eller på Torsdag när han byter bänkskivan.

* Sen finns det massor av små-saker med. t.ex. Köpa de fina tavlorna nere på Ylvas, MÅSTE ha nya skor, träna träna träna, fixa det sista i lägenheten.

 


Gårdagens födelsebarn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0