Kasst

Ja jag vet, skäll inte på mig!
Men jag har inte haft nått att skriva om.. eller jo det har jag nog men jag har inte haft lust.
Och bilderna från kameran får jag inte in, ny dator remember?

Men nu har jag inte några fler bortförklaringar, Lotta skällde på mig idag så det är bara att ta tag i denn bloggen ändå, för jag tycker ju faktiskt att det är skojigt!

Lyckades dra med mig Lotta till IKEA igår, självklart handlade man mer än vad man skulle, men oj va fint det blir här, helt underbart faktiskt. Pappa kom hit när jag skulle till jobbet, med målarfärg i ena handen och pänseln i den andra, jajamensan, han skulle måla och olja bänkskivorna. Hur gullig är han inte min pappa? När jag kom hem från jobbet 7 timmar senare var han fortfarande kvar, så nu är väggen vitare och bänkskivorna mycket finare. Mmm... stormtrivs!

Nahe, nu har jag skickat hem min kvällsgäst, kanske ska sova lite? det är ju faktiskt en arbetsdag i morgon med, men det är ju lite jobbigt när man inte är trött!


Kommentarer
Postat av: Anna

I be there! ;)

2009-09-22 @ 21:54:50
URL: http://whataboutanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0