aldrig mer

Ny vecka igen, fanken vad fort allting går, vet inte om jag gillar det eller inte?
Började sent idag, underbart att få göra det varje Måndag, sovmorgon på måndagar är underskattat, det borde vara en rättighet som alla borde ha. Men i morse gjorde jag nog den stora tabben, precis innan jag somnade igår kom jag på att jag hade ställt bilen precis utanför och det betyder att jag var tvungen att lägga i pengar innan klockan 09.00 i morse. Skit i det tänkte jag, går upp i morgon bitti och fixar det. så ställde klockan så jag kunde fixa bilen, kom på att jag inte hade några mynt så sprang in till solariet och skulle växla. När jag står där inne och växlar så kommer de som sköter om solariet, helvete var min tanke.. de har skällt på mig innan för att jag växlar men inte solar, det står ju med stora bokstäver att växlingen bara är till för de som ska sola! Så vad gör jag? jodå, i med en tia i ett solarie och väntar på att de ska gå, jag solade altså inte, utan jag satt där inne och lyssnade på raion i 5 minuter innan kusten var klar.
Kan säga att aldrig mer ska jag göra om detta, p-lappen ska ligga i bilen Söndag kväll i fortsättningen, påminn mig gärna om detta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0