världskväll

Underbar gårdag måste jag säga, på alla sätt!
Kaffe o massa snack med viktor i matvik
Mat på rökeriet med grabbarna grus, martin, viktor, kidde och nån till... Olsson?
Fick ett nytt smeknamn, HÖNAN, hur rolig är den då? men tack tack!
tydligen hade jag den speciella blicken igår, den där livsfarliga sas det
Fint party hemma hos Maria & Georgos med fint folk. Anna hade dratt ett ess ur rockärmen och satt där när man kom, tycker det är fint att plocka semesterdag för att joina, all cred till Anna altså!
Snabbt gick det att få ner en flaska vin
Kass musik på Harrys, då beställde jag o Anna shots, 4 var drog vi och jag fick i mej två drinkar.
Var nog rätt full till slut?
Borde ha varit det i alla fall! men så kändes det inte!
Fint sällskap med, vilken världskväll!

Hahaha, kom på kvällens roligaste kommentar som en underbar blond tjej kläckte ur sej efter ett hopp i en flis-stack: "en... åhh... de sticker ju för fan i fittan!"
Underbara människa!

  
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefina bilder:)klart som fasen att du inte sov hemma inatt;)vilken pudding!!!

2009-05-31 @ 22:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0