Lovley

Dagens innehåll:
 
*Shoppingtur med Emma till Karlskrona
*6 klänningar/tunikor, 1 bikini, 6 par låga strumpor, 1 halvlång "tröja" , 3 sollotion, 1 par läggings och 1 linne inhandlat
* 2500:- kronor fattigare
*en halvfärdig kycklingröra med bakad potatis (nej, jag sa inte till personalen)
* Cyckel-tur till Madde där det vankades personal-grillfest. (Ja... JAG cyklade på en aldeles för hög cyckel och nådde ej marken)
*Grillbuffé - smaskigt värre!
* Robins graciösa "rump-hoppning" på studsmattan.
* 1 flaska vin och sjukt göttigt sällskap.
* Cykeltur hem i regnet med min fortfarande för höga sadel och Mia och Kicki.

Behöver jag ens nämna vad jag tycker om dagen/kvällen? Nej trodde väll det!


 


Halvfärdig Kyckling-röra på PM! ÄT EJ!


Ja Robin, du får döda mej efter detta kortet, helt okej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0