Underbara dag!

Blev en sjukt göttig dag av denna dagen! Fick umgås med Filippa och Johanna hela eftermidagen och det var verkligen dö-trevligt! Konstigt det där med vissa människor, att även fast man knappt har umgåts på flera år så känns det som vilken vän som helst, märkligen det där... är det då man passar bra ihop? =)
Blev i alla fall koll på den nya sjukt fina lägenheten och en kaffe på stan, in i en o annan affär men eftersom jag ska till karlskrona i morron så kollade jag inte speciellt mycket.
Lite jobb på det, sen långpromenad med Pillan, 9km gick vi så sen var vi lagom möra i benen. Känns riktigt skönt att krypa ner i sängen nu, men lite halvbrändkropp, har ju fårr massa färg av solen idag.
Dags för att invänta nästa dag som med har mycket att bjuda på, shopping i Karlskrona o sen vankas det grillfest, viktigt att an cyklar dit och i cykelkorgen kommer det finnas massa vin och gottigheter, tror på morgondagen, fasen va göttit!


Kan man annat än o älska Filippa?? =)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej Lolle! Sjukt Trevligt att ses igår! Hade med en riktigt trevlig dag! O tack för hjälpen med kartongerna=) Fattade iof inte hur du orkade med både 9 km och jobb! Jag deckade när jag kom hem;) Kram

2009-05-26 @ 10:20:39
Postat av: Flippiss

Åh vad glad jag blev nu när jag läste detta!:) De du skrev stämmer nog! O tack detsamma! Ses på fredag, denna sommaren kommer bli underbar!:) Puss!

2009-06-02 @ 23:55:13
URL: http://flippiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0