Kristianstad

Det finns många saker som jag är så grymt bra på, har alltid sagt att det är saker jag inte kan eller är dålig på. I morse kom jag på en sak till som jag är grymt dålig på, och det är att gå upp tidigt, när klockan ringde 6.15 så trodde jag att jag skulle dö, jag nästan önskade att jag var förlamad så jag kunde ligga kvar i sängen! Jag förstår inte folk som går upp tidigt om morgonarna, nej inte alls! Får helt enkelt ta att jag är kass på det, är ju bra på så mycket anant!

Ska ner och jobba några timmar nu, sen så bär det av till Kristianstad. Jag o Pillan ska ner o träffa några från förra klassen, ska bli mysigt. Det blir även en sväng på stan, en runda til eko-hallen och lunch på kristianstads godaste kines-mats-restaurang. Jag tror på denna dagen, o inte lite heller!


Pillan & Lollo, Mor & Dotter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0