helvetesveckan väntar

Usch, när jag stack hem från Emma kom vi fram till att jag skulle jobba varje kväll nästa vecka! Det var med sjukt tunga ben jag gick mot bilen där. Ska altså jobba dag+kväll mån-fre och bara kväll på lördag. Ingen vecka jag ser fram emot alls kan jag säga, men det är väll bara till att bita ihop, behöver ju vart enda öre känns det som nu!
Tur i alla fall att jag har fått träffa lite folk idag, firade lite bror, var på besök hos Viktor o snackade massa skit om allt och ingenting sen nu ikväll har det varit söndagsmys med Emma. Film och mat som vanligt på Söndagarna, det gillar jag!
Så nu är det bara till att sova och invänta en helvetesvecka, men det är sådana man får ta ibland, så jag gör det och försöker helt enkelt gilla läget =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0