helgens bravader...

Ja, jag lever! Men det har ju inte funkat att skriva här så jag har helt enkelt skitit i det! Men en snabb uppdatering från helgen kanske hade suttit fint? Jobb i fredags inte så mycket att tillägga om det! I lördags var det sovmorgon.. Sen jobb, stämplade 1000 biljetter till E.M.D så nu hade jag nog även fixat ett jobb på posten! :)
Dagen då, eftermidagen bjöd på fotboll i Mjällby, de tog emot Ängelholm och spelade lika (2-2). Det var riktigt härligt att kolla fotboll i solskenet, det var dock dåligt med kött kom vi fram till, men vi var glada än då! Hem till Emma, käkade thai-mat, o jag mår fortfarande illa, tryckte som vanligt i mej för mycket mat, men va fan.. de är ju så satans gott ju! Sen halvsov vi i soffan en stund innan jag tog tag i mitt liv och begav ej hemmåt, så här sitter jag och tycker att söndagen är helgens bästa dag, hur vanligt är det då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0