Grill & Myskväll

Säger som vanligt, underbara söndag! Jag bara älskar söndagar altså, idag blev det riktigt lång sovmorgon! Har städat och bäddat rent och nu ikväll så blev det mys-kväll i matvik. Grillade kyckling, kotletter och majskolvar, potatis i ugnen, hemmagjort vitlöksbröd, sallad och 4 olika kalla såser! Behöver jag ens nämna att jag blev mätt? Sen var det någon film på schemat med Vin diesel, helt okej men lite knepig, är ju inte känd för att gilla knepiga filmer precis!
Jag var tydligen den som var bäst på att käka majskolv, altså fick minst krafs mellan tänderna, killarna trodde detta berodde på att jag var van vid att ha någonting i den storleken i munnen.. hmm... är detta verkligen okej?

Gårdagaens bästa fråga kanske kan besvaras här? Var är min vaska fin? Sjukt rolig kommentar som har förgyllt hela min dag idag också, så tack Lisettan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0