Fullproppad dag!

Försov mej i morse, tanken var morgon-promenad men så blev fallet inte. Men måste ha sovit förbannat gott, hade under natten fått 7 SMS men inte vaknat av nått, så inget dåligt samvete här inte, jag måste sovit som den prinsessan jag är!
Ska strax ner till jobbet, sen träffa Viktor o kolla en lägenhet o sen till jobbet igen för att jobba kvällen. Efter jobbet får jag ta igen morgonens promenad så jag har förberett Pillan på att det blir en lång runda ikväll, o det verkade inte vara några protester där inte!
Så denna dagen lär ju gå fort i alla fall, det är alltid possitivt. Hoppas hoppas hoppas på att läenheten är i min belåtelse, de hade vatt så underbart skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0