svårt val

Hmm, jag har ett problem, eller nej, faktiskt två!
Denna dag kommer bli hektiskt, men det är inte där problemet ligger.
Det är ju då så att.
Först så är det personalmöte med Mörrum/Svängsta
Efter detta så ska vi gå i gemensan trupp emot Harrys för att käka middag
Sen bär det av emot Filippas, som firar examen, födelsedag och hemflytt
Efter det då? Harrys igen? Rocken? Sängen?
Nu till själva problemet. Vad i hela friden ska jag ha mej? Måste alltså hitta någonting som jag kan ha på personalöte, midag på Harrys, fest, Utgång och Rocken. Hur lätt är detta? Nej, nästan helt omöjligt.
Över till problem nummer två.
Ute regnar det.
Jag har ett hår som inte tåler regn
Eller, det tåler ju inte regn om det är plattat.
Regn+plattat hår=pannkaka med grädde
Altså måste jag gå runt med lockigt hår, heeela dagen!
Hur ofta händer detta?
Hur bekväm är jag i detta? Nej, altså inte alls.
Får helt enkelt gilla läget, hellre lockigt än rishög.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0