Söndag

Jaha, Söndag och jag är ledig, sjukt göttigt! Ska se vad vi ska göra idag, behöver verkligen fixa ett par skor, de lär få blir på MAXI, ända stället som har öppet, och de brukar ju överraska med skor som man skulle kunna använda, så idag är det mitt mål!
Ska se om jag kan få umgps lite med Kalmar-brudarna med, de är verkligen på tiden nu! Se om Lisa skulle vilja vara så snäll att klippa mig också, mitt hår är inte roligt att ha o göra med.
Kanske dax att börja packa lite? Men känner jag mej själv rätt så kommer jag göra det på Tisdag, en timme innan det är dax att dra, haha.. kanske ska vara lite bättre detta året? =)

(Kom precis fram till att det är 5 månader tills jag fyller år.... bara så ni vet :D )



                            Underbara Kalmar-bor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0