Snart snart snart

Åhh.. nu är det nära.. så sjukt nära skulle jag vilja säga faktiskt. Jobbet idag gick på räls, inte alls tungt när man vet att de är sista arbetsdagen innan "semestern"!
Ikväll blev de en kväll hos Lisa, lite Tjo med Mia-Maria o Lisa. Hunnit packa en del, men nu ger jag upp för tilfället, orkar inte fundera mer på vad som ska med o inte, tar resten i morron, tror inte det går att packa mer nu!
Glömt o börja käka magtabletterna som är i förebyggande syfte, så får helt enkelt ta den första nu, så bara missat två.. kan väll inte göra så mycket?
Sjukt trött nu, sängen kallar, ska ju upp någorlunda tidigt, får alla provresultat i morron efter 8, sen blir de frulle hos frida o jag måste en sväng på stan, inhandla ett par skor förhoppningsvis, nått par leggings hade gynnat med, så så får de bli innan de blir vilopaus och sista packningen.. åhh fy fanken va ja längtar nu!


i år ska jag bli ännu brunare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0