Sjukt nöjd med dagen!

  • Maxi, många bra inköp gjordes, dock inga skor :(
  • Klippning, Lisa har klippt mej, underbart är et att dra handen genom håret nu!
  • Fått träffa Mia-Maria en stund.. så härligt att ha alla hemma nu under sommaren!
  • Påbörjat packningen, har nog inte riktigt insett att det är på Onsdag vi ÅKER!
  • Tvättat upp de mesta som ska med till Turkiet
  • Fixat i ordning musiken till resan, ipoden är laddad, skivorna är också så gott som färdiga!
  • Promenad med Emma
  • En pratstund hos Challe, Alec & Alma, vilket charmtroll hon är den där Alma!

Måste säg att jag är ganska så nöjd med min Söndag, inte ofta jag får så mycket gjort en Söndag, brukar mer vara sängen som hägrar, men ikke idag! Nu intar jag sängen, i morgon är det sista jobbedagen innan resan.. wiiie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0