Midsommar 2009

Sådär ja, nu är jag med i matchen igen, på tok för mycket jobb förra veckan, 61 timmar på 4 dagar är inte någonting jag rekomenderar, jag kommer då fasiken inte gör aom det i alla fall!


Men, gårdagen hade lite höjdpunkter!
 +Började dagen på sjukhuset, dock ingen höjdpunkt!
 +Sen bar det av till kristianstad, växlade pengar till Turkiet, äntligen är det klatt!
 +Inom H&M en sväng, hittade en kanonfin klänning som jag bar på kvällen
 +Tog igen ett par timmar i sängen
 +Party party, midsommarfesten höll Jenna & Anton i, Furuboda is the shit!
 +Brännboll, i högklackat var de inte nån höjdare!
 +Huvud-Axlar-Knän & tå, Farbror Abraham...
 +Säckhoppning, dopp-i-flaskan, vissling med kex i munnen m.m
 +Grillning - Emma hade fixat fin-fin grillmat till oss!
 +Full fest me dans i maskinhallen
 +Korten får säga resten

 














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0