Inte min dag nån stans.

snacka om att mitt humör har varit på botten idag. så fort jag vaknade bara väntade jag på att gå till jobbet, kände inte för att göra någonting och tyckte allting var piss-tråkigt. Inget föll för min smak.
Men nu är jobbet avklarat, jag är hemma och strax kallar sängen. Käkade glass på jobbet och min mage är körd, faaan, att jag aldrig inser att jag inte tåler mjölk? ändå trycker jag i mej det. Hur störande är det inte sen när man har glömt mobilen hemma? hatar att vara utan den! Kom hem o såg massa missade samtal och sms. Ringde upp Viktor som hade ringt, han tyckte att jag skulle ha följt med till Harrys. Hade jag väl tatt med mobilen hade jag kunnat vatt där nu istället, och i alla fall fått ett bra avslut på denna dag, men nej!
 Nu ska jag invänta sängen, och hoppas på att det blir en bättre dag. som sagt inte min dag, får hoppas det bli min i morron!

Nu säger jag gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0