...

Oj, inte ett ända inlägg idag, det var nästan lite dåligt av mej!
Kan bero på att det varken har hänt nått skoj eller att jag inte har gjort nått. Gjort o gjort i och för sej, jag har rensat ut alla mina underkläder, kan säga att det fanns en hel del att slänga och nu går det sååå lätt att få igen byrålådan igen, så det var nog bra att ta tag i en sådan sak.
Kvällen har spenderats i Prästslätten hos Filippa, snackat om allt och ingenting i 3 timmar. Härligt att bara prata en kväll, de finns ju så sjukt mycket att snacka om med när man knappt träffats på 4 år!
Nu ska jag krypa till kojs, nybäddad säng med.. på tal om säng ja, ikväll bestämdes det att på Lördag sticker hon o jag till ikea, det ska inhandlas ny säng och massa annat, så nu går första resan till ikea, lär ju bli en hel del vändor dit i en snar framtid tror jag =)


Natt Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0