E.M.D

Det blev jobb ändå igår (läs fredag), lite sjukdom i personalgruppen gjorde att jag fick gå in o jobba på E.M.D-konserten. Väldans skojigt var det faktiskt! Riktgt skoj att så så mycket folk och rörelser i parken, att sen få se grabbarna live var faktiskt också ganska så skoj, äver fast jag inte hade tid att kolla så läge eftersom jag stod vakt lite längre bort.
All cred åt killarna som satt ner och skrev autografer till ALLA som ville ha, vilket var de flesta av de 1000 besökarna som var på plats. Små-Tjejerna som kollade var ju helt till sej, tårar rann hit o dit av lycka för att Danny , Erik eller Mattias hade skrivit "love" eller ritat ett hjärta på deras affischer, riktigt underhålade att se detta :D
Trött var jag när jag kom hem, eftersom det var rätt mycket jobb efter konserten, scenen skulle rivas, parken skulle fixas logerna skulle städas. Tog hand om logerna, knyckte med mej en av gubbarna från deras kinder-ägg, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0