Dagen i punktform

  • Trip mot södern med Emma
  • Hållplats 1: Bromölla möbelaffär
  • 1 styck soffa beställd, samt matbord och stolar + soffbord är utkollat - de kommer bli sjukt bra!
  • Hållplats 2: Ekohallen
  • Inköpt: Kaffebryggare, elvisp, mixer, after sun, sol-grejs-medel till håret, hårgrejer, solklistermärken till min resväska, smörknivar o underlägg
  • Kört förbi SRF 2 gånger med 4 timmars mellanrum, snacka om att det hände grejer på de 4 timmarna!
  • Emma o Jag har reseplanerat, så nu är det full koll på biljetter o tax-free, bra skit de där!
  • Soff-kväll hos Ida, där det bjöds på chiliconcarne, smarrigt värre faktiskt
  • Nattpromenad med Jonas, fint skit när john blund är försenad
  • !

När jag kollade igenom kvittot från Eko hittade jag en grymt rolig grej faktiskt, kolla in hårbandets namn, det måste ju vara bra skit de där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0