Bensin-Mannen

Kom på att jag var med om en grymt skum grej när jag körde hem från Emma. När jag körde ur rondellen vid Coop såg jag att det stod en bil vid utfarten av ST1 (bensinmacken) men det kom inte nån bil han bara stod där och jag tyckte det såg allmänt skumt ut. När jag precis närmar mig kör bilen ut och parkerar precis framför min bil(tvärs över körbanan) Fick slänga mej på bromsen, hade inte en chans att komma någon annan stans så jag fick helt enkelt stanna. Ur bilen kliver en man i 40-års-åldern och går mot mej, snacka om att jag blev nervös! Rullade ner rutan och han frågade efter en bensinmack, på TYSKA Hallå? vart är problemet, du ser 3 härifrån det är bara till att välja (på engelska såklart) sen börjar han snacka om pengar och kort o massa skit o jag fattade nada. Tillslut frågar mannen mig om inte jag kunde tanka åt dom. Snäll och godtrogen så javisst! (de hade ju en sprillans ny merca så jag kanske kunde tjäna en slant)
Parkerade bilen och pekade vart de skulle, låste min bil (man vet ju aldrig om de skulle skicka ut lill-killen eller mamman så de skulle sno nått) och gick fram och fixade biffen åt dem. snacka om att de blev superglada! De tackade och bugade och erbjöd sig att tanka min bil som tack för hjälpen, tackade jag nej? ALDRIG!, 15 liter bensin och nu har man nästan  fulltank igen, tack tysken säger jag!

(när jag kom in i bilen igen kollade jag väskan, var tvungen o se så kamera, nycklar, pengar o telefon låg där, när jag såg detta pustade jag ut o körde hem)

Kommentarer
Postat av: Emma

hahaha, fy fan vad bra! du e superkvinnan du! o som jag alltid har sagt, en ängel i nöden ;)10 dagar kvar nu.... helt OTROLIGT!! =D

2009-06-14 @ 23:29:38
URL: http://iamemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0