ÄCKEL

Sitter faktiskt o jobbar, börjar bli fruktansärt drygt att lägga in ca 150 telefonnummer i en jobbartelefon nu, funderar på att ta resten i morgon, men det hade vatt skönt att få det gjort, kanske ska lägga in de 50 msn-adresserna med? eller? Nu till saken, sitter här o pillar med det, framför TV:n med datorn i knät och mobilen i högsta hugg, i min ögonvrå ser jag hur någonting stort och svart bara rör sej över sängen och så ser jag att det är en stor grymt äcklig spindel. Nu är ju inte jag en sån som tycker spindlar är specielt äckliga, men denna var fruktansvärd! Det värsta ar att jag inte hittade den när jag skulle ha ihjäl honom, men som TUR var så efter en halvtimme hörde jag någon springa på golvet, visst fasen ar det imse vimse spindlen, så jag kastade min almanacka på honom och dödade honom. Fin fläck jag har på min tyg-almanacka nu, men de är de värt, hade nog inte sovit speciellt gott annars!
Över till alla nummer, ahh, bara 50 kvar!


R.I.P Imse Vimse Spindel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0